Wstęp
Część I
Bezpieczeństwo i przetwarzanie danych
1. Sebastian BIEŃ, Ireneusz J. JÓŹWIAK –
Logging management language – język do zarządzania instrumentacją kodu źródłowego.................................................................................................................. 13
2. Jacek GRUBER, Dawid IWANICKI, Monika JACAK,
Ireneusz J. JÓŹWIAK,
Piotr P. JÓŹWIAK, Jacek KOWALCZYK – Kryteria budowy komputera kwantowego i algorytmy kryptografii postkwantowej..................................................................................................................... 21
Piotr P. JÓŹWIAK, Jacek KOWALCZYK – Kryteria budowy komputera kwantowego i algorytmy kryptografii postkwantowej..................................................................................................................... 21
3. Jacek GRUBER, Ireneusz J. JÓŹWIAK, Dawid KOWALCZYK
– Metody odzyskiwania i kasowania danych z nośników magnetycznych i nośników pamięci flash................................................ 35
4. Jacek GRUBER, Ireneusz J. JÓŹWIAK, Adam
RETKIEWICZ – Międzynarodowe ćwiczenia z zakresu ochrony cyberprzestrzeni.................................................................................................................... 45
5. Adrian KAPCZYŃSKI – Ilościowe i jakościowe charakterystyki wzorców biometrii linii papilarnych 55
6. Marcin KOCOT, Jacek GRUBER, Ireneusz J. JÓŹWIAK
– Zastosowanie modelu Isinga do odszumiania zniszczonych dokumentów .................................................................................................. 65
8. Artur SZLESZYŃSKI – Pomiar bezpieczeństwa informacji w zarządzaniu bezpieczeństwem w systemie teleinformatycznym................................................................................................................ 83
9. Paweł TAMA, Ireneusz J. JÓŹWIAK, Jacek GRUBER
– Bezpieczeństwo i niezawodność sieci firmowej dużej skali – studium przypadku..................................................................................................... 93
Część II
Metody i modele wspomagania decyzji
1. Michał BARTNICKI – Metodyka wyznaczaniagrup określających prawidłowość doboru wysokości planów sprzedażowych na przykładzie banku komercyjnego............................................................ 113
2. Jarosław A. CHUDZIAK, Andrzej CIEMSKI –Wykorzystanie modeli i narzędzi analitycznych w praktycznym budowaniu efektywnych strategii marketingu interakcyjnego.................................................................................................................... 123
4. Katarzyna JAKOWSKA-SUWALSKA, Adam SOJDA
– Wielokryterialna metoda oceny przedsiębiorstwa górniczego.......................................................................................................................... 147
5. Sławomir JAREK – Propozycja założeń modelu rozwiązywania problemu selekcji klientów w kampanii marketingowej.......................................................................................................................................... 159
6. Izabela JONEK-KOWALSKA, Adam SOJDA, Maciej WOLNY
– Analiza harmoniczna szeregów czasowych cen węgla.................................................................................................................................. 171
7. Izabela JONEK-KOWALSKA, Maciej wolny, Adam SOJDA – Analiza trendów i korelacjicen węgla kamiennego na rynkach międzynarodowych w erze dekarbonizacji ...................................... 185
8. Izabela JONEK-KOWALSKA, Maciej wolny, Adam SOJDA – Dylematy prognozowaniacen węgla kamiennego na rynkach międzynarodowych......................................................................... 199
9. Rafał MICHALSKI, Katarzyna JACH, Jerzy GROBELNY,
Monika MIZERA – Zastosowanie porównań parami do subiektywnej ocenymarketingowego przekazu informacyjnego............................ 213
10. Iryna PETROVSKA – Wykorzystanie metody AHP do podejmowania decyzji w organizacji....................................................................................................................... 229
Część III
Strategie w podejmowaniu decyzji
1. Beata BAJCAR – Wzorce myślenia strategicznego menedżerów z perspektywy psychologicznej i organizacyjnej.......................................................................................................................................... 265
3. Sylwia BOŻEK – Zintegrowane zarządzanie ryzykiem w jednostkach sektora finansów publicznych na przykładzie urzędów skarbowych.......................................................................................................... 289
4. Krzysztof HERMAN, Mateusz NARAMSKI, Adam R.
SZROMEK – Cykl życia przedsiębiorstwa w kontekście obiektów turystyki poprzemysłowej .................................................................................... 305
5. Beata HYSA, Bożena GRABOWSKA – System motywacji pracowników administracji publicznej na podstawie wybranej jednostk iZUS..................................................................................................... 325
7. Ireneusz J. JÓŹWIAK, Aleksander MARIAŃSKI
– Strategia oceny pracowników w systemach śledzenia zagadnień............................................................................................................................ 351
9. Anna LEMAŃSKA-MAJDZIK, Piotr TOMSKI –
System MLS jako narzędzie wsparcia strategii kooperencji przedsiębiorstw świadczących usługi pośrednictwa na rynku nieruchomości.......................... 371
10. Joanna LIZIŃSKA – Zróżnicowanie cech spółek dokonujących IPO na rynkach wschodzących i rozwiniętych 383
11. Izabela MARZEC – Orientacja strategiczna i jej znaczenie w nowych warunkach działania ośrodków pomocy społecznej........................................................................................................................... 393
12. Małgorzata OKRĘGLICKA – Zarządzanie płynnością finansową polskich przedsiębiorstw w warunkach dekoniunktury gospodarczej – wybrane aspekty.................................................................. 405
13. Marek RAWSKI – Stosowane strategie marketingowe przez przedsiębiorstwa prowadzące działalność na polskim rynku (w świetle wyników badania)..................................................................................... 415
14. Renata ROSMUS, Adam PAWLAK –
Przedsiębiorczość i poczucie kontroli jako uwarunkowania sposobu podejmowania decyzji......................................................................................................... 425
15. Karolina SZYMANIEC-MLICKA – Proces podejmowania decyzji w organizacjach publicznych – propozycja metody badawczej ............................................................................................................. 437
16. Marian TUREK, Izabela JONEK-KOWALSKA –
Kierunki rozwoju energetyki a rynek węgla kamiennego w Polsce................................................................................................................................ 449
17. Katarzyna TWOREK, Janusz MARTAN –
Funkcje interaktywne technologii informacyjnych a złożoność hierarchii struktury organizacyjnej....................................................................................................... 461
Część IV
Wdrażanie innowacji
1. Krzysztof BRZOSTEK, Anna MICHNA – Perspektywa behawioralna orientacji rynkowej............................................................................................................................ 471
3. Dorota GAWROŃSKA – Tworzenie rankingu projektów w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka działanie 4.4........................................................................................................................ 499
4. Magdalena K. GĄSOWSKA – Rola innowacji w procesie zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach wahań koniunktury na przykładzie wybranych przedsiębiorstw........................................................ 513
5. Beata HYSA, Iwona ZDONEK – Potencjał portalu podatkowego w stymulowaniu internetowej aktywności Polaków w sferze podatkowej........................................................................................................... 525
6. Adrian KAPCZYŃSKI – Wykorzystanie komputerowej implementacji metody mapy myśli w modelu SAAS jako platformy rozwoju innowacji w inicjalnej fazie cyklu życia systemów biometrycznych............ 539
9. Tomasz NAWROCKI – Innowacyjność a wyniki finansowe przedsiębiorstw i ich ocena przez rynek kapitałowy na przykładzie banków notowanych na GPW w Warszawie........................... 569
10. Tomasz OWCZAREK, Dariusz ZDONEK –
Kryteria oceny strony internetowej szpitali w kontekście innowacyjnych strategii w sektorze usług zdrowotnych................................................................................ 581
11. Magdalena PICHLAK – Uwarunkowania działalności innowacyjnej w branżach twórczych........................................................................................................................... 593
12. Alina RYDZEWSKA – Źródła przewagi konkurencyjnej giełd elektronicznych jako skutek innowacji technologicznych.......................................................................................................................................... 605
13. Danuta SZWAJCA – Budowanie reputacj iprzedsiębiorstwa poprzez innowacyjność ................................................................................................................... 617
14. Maciej WENERSKI, Wojciech TYLMAN, Andrzej NAPIERALSKI,
Tamara TRAFIDŁO, Tomasz WASZYROWSKI, Radosław TOMALA, Paweł MARCINIAK, Rafał KOTAS, Marek KAMIŃSKI, Zbigniew KULESZA – Symulacja danych medycznych jako sposób przyspieszenia rozwoju algorytmów systemu oceny stanu pacjenta.............................................................................................. 631
16. Mariusz ZIELIŃSKI – Korzyści z wdrożenia koncepcji CSR w zarządzaniu zasobami ludzkimi 653
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz