1.
Grażyna STORONIAK-PALCZAK – Innowacje produktowe w środowisku restrukturyzacyjnych działań przedsiębiorstwa ............................................................
|
9
|
2.
Danuta SZWAJCA – Marketing lateralny jako alternatywna metoda generowania idei nowych produktów ................................................................................................
|
21
|
35
|
|
4.
Mariusz ZIELIŃSKI – Innowacje a kultura organizacji ……………………………
|
51
|
5.
Franciszek GRZESIOK – System wynagrodzeń a innowacyjność ...........................
|
65
|
6.
Izabela JONEK-KOWALSKA – Współdziałanie w formie aliansu strategicznego jako metoda wspierania działalności innowacyjnej ......................................................
|
81
|
7.
Tomasz NAWROCKI – Model rozmyty oceny rezultatywnej innowacyjności produktowej giełdowych spółek informatycznych .......................................................
|
97
|
8.
Tomasz NAWROCKI – Rezultatywna innowacyjność produktowa a rentowność sprzedaży na przykładzie spółek informatycznych notowanych na GPW w Warszawie …………….............................................................................................
|
115
|
9.
Danuta LANGER – Koncepcja otwartych innowacji – nowy paradygmat w teorii innowacji .......................................................................................................................
|
133
|
10.
Alina
GORCZYŃSKA – Kapitał podwyższonego ryzyka jako źródło finansowania przedsięwzięć innowacyjnych przedsiębiorstwa ……………………………………....
|
147
|
11.
Marian TUREK, Izabela JONEK-KOWALSKA, Zofia GANSZCZYK Determinanty innowacyjności w przedsiębiorstwach górniczych ................................
|
159
|
poniedziałek, 1 lipca 2013
2011 - Zeszyt 55
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz